top of page

一年已經過去

  • 2014年5月2日
  • 讀畢需時 1 分鐘

話咁快,我哋專頁已經設立咗 1 年啦。 在這一年,都面對風風雨雨。開心嘅係截至5月21日我哋已經有 376 個 like , 首先我哋想係度同大家講聲多謝哂。 其實呢一年我哋嘅變化都真係幾大,起初我哋只係成日 share 人哋啲嘢(p.s. 因為果陣時都唔知有咩嘢 post),確實,咁樣落去根本唔係方法。所以,我哋諗咗個小西灣綫嘅方案,雖然可行性都幾渺茫,但係起碼能夠做到一份實事。 跟住我哋都post啲車務或者發展方案,我哋都知有啲發展方案都算可行,有啲就 「天方夜譚」。 直到 4 月份,我哋打算開個附屬嘅 wtsapp 群,以擴大個討論範圍同埋吸納的新嘅同埋可行嘅方案俾大家。於成立嘅後期,有一群人開始集中講東北輕鐵,但係正所謂「天下沒有不散之筵席」,分叉出成為「香港鐵路發展研究組」。 講多無謂,做嘢最實際。咁最後我哋希望香港嘅鐵路界能夠健康發展,咁多位交通迷以和為貴。而我哋則會再深入研究香港嘅鐵路未來發展,發出新嘅方案或姐想法同大家一齊討論。希望大家多多支持啦!

Kiwi popsicle

 
 
 

留言


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square

© 港鐵未來綫路發展討論/ MTR Developments Discussion.  

Proudly created with Wix.com

bottom of page